11 april

tog mig ut idag och mötte upp martina och så solade vi solarium och sen efter det tog vi oss hem och åt god lunch och så kollade vi i airshoppen och valde ut vad vi ska köpa med oss från planet samtidigt som vi pratade om resan som det faktiskt inte är långt kvar till, så himla taggad!

martina åkte hem för ett litet tag sen och jag skulle egentligen gått på bio med anna ikväll men den stackaren har blivit sjuk så hoppas hon mår bättre snart och att hon kryar på sig. så det får bli en hemma kväll idag men det är helt okej för som jag sa förut så sov jag inte många timmar inatt och är helt slut idag, skulle kunna somna när som helst så ikväll ska jag kolla på grey´s anatomy och big brother och efter det blir det nog att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0