18 mars

Förlåt för dålig uppdatering men har verkan haft vilja eller tid till att skriva. Känns som det händer så mycket just nu och det är mycket olika känslor hit och dit, men idag är det iallafall onsdag och idag har jag varit ledig för vi hade resursdag och jag hade ingenting att göra så jag fick vara ledig, skönt! Men har ändå haft fullt upp, började med att jag mötte upp mamma i stan och shoppade lite fick med mig en jättegullig virkad bikini, en enkel body lotion som luktar riktigt gott och så en svart enkel kofta. Efter det åkte vi till läkaren och sen hämtade pappa upp oss och så åkte vi till mio för att köpa ett soffbord och en tv bänk, kom hem för bara ett litet tag se och nu blir det en dusch.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0