Shopping inför resan

Igår åkte jag först till vårdcentralen på morgonen och efter det tog jag mig hem och sov några timmar innan jag mötte upp anna, annaj, linnea och bianca för att gå på bio och se american pie reunion och den var faktiskt väldigt rolig!

Idag är det fredag och jag mötte upp martina och mamma i stan runt halv två och så shoppade allt vi måste ha med oss till turkiet som solkräm, insmörjningskräm m.m. Och efter det satte vi oss på någon kina restaurang där de hade buffe och det fanns verkligen för mycket att välja mellan, är fortfarande i matkoma! Kom hem för ungefär en timme sen och har sen dess pratat med malin i telefon.

Fick även med mig hem lite små saker som behövs här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0