The hills

idag är det onsdag och jag vaknade för någon timme sen och ligger forfarande i sängen helt slut. kunde inte sova inatt så har inte fått många timmars sömn och så är ju vädret väldigt deprimerande idag så idag är en sån där dag då man bara vill ligga i sängen och inte göra någonting. men som sagt ligger i sängen nu och har nyss ätit melon till frukost och kollar just nu på the hills som går på tv det var jättelängesen jag såg det och det var mitt favorit program förut, så ska kolla några avsnitt till och sen får jag se vad som händer resten av dagen. funderar iallafall på att gå och sola solarium lite senare och sen kanske det blir bio ikväll får se hur det blir med det men jag och anna pratade om det igår iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0