27 februari

Hej på er, idag är det måndag och lov vilket är hur skönt som helst! Igår kväll färgade min syster mitt hår och det blev mörkare med lite röda nyanser och jag är väldigt nöjd och efter det kollade vi på big brother och sen la vi oss, så det blev en väldigt lugn och skön söndagskväll.

Idag vaknade jag vid elva tiden och bestämde mig för att ta en lång promenad med hunden och det var verkligen jätteskönt ute, gick ut med skinjacka och det kändes verkligen som vår väder sen när jag kom in så åt jag lunch och nu har jag precis bakat tigermuffins som jag precis tagit ut från ugnen och de råkade kladda ihop sig ordentligt men de luktar iallafall väldigt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0