crazy, stupied, love

kom hem för någon timme sen efter att ha varit hemma hos lella, vi kollade på filmen crazy, stupied, love och åt varma mackor och det var verkligen jätteroligt att träffa zäta igen och det är riktigt synd att jag inte kommer kunna se henne innan hon åker tillbaka men hon kommer i april igen så då får man se henne igen.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att big brother ska börja och efter det ska jag nog sova är riktigt trött. imorgon är det fredag och min första lov dag så ska börja med att sova ut och sen får vi se vad jag hittar på, på dagen har inga planer än iallafall. men tänkte ta och ringa malin nu och se vad hon har för sig och så att jag håller mig vaken.

crazy, stupied, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0