Fredag

idag är det fredag och det bästa av allt är att jag är ledig varje fredag så jag får en extra ledig dag vilket är hur skönt som helst. Idag vaknade jag vid elva tiden och låg kvar och drog mig i sängen i någon timme innan jag orkade ta mig upp och nu sitter jag i sängen ny duschad och ska snart gå och föna håret.

Dagens planer vet jag inte riktigt vad de är, känner att jag börjar bli förkyld för vaknade flera gånger inatt av att jag hosta och behövde ta nässpray och är helt slut i kroppen så får se om jag orkar göra något ikväll. Nu på dagen tänkte jag iallafall följa med pappa och handla så jag kommer ut lite idag iallafall och måste även hämta ut ett paket från posten. men nu tänkte jag ta och föna håret så vi kan åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0