18 mars

Idag är det söndag och idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag har haft mitt egna lilla spa, med ansiktmask, hårinpackning m.m och så har jag fixat lite i rummet med lite ljus och bäddat rent och så. Har faktiskt varit en riktigt skön söndag och imorgon är det dags att gå tillbaka till skolan efter en veckas lov och två veckors praktik och det ska faktiskt bli roligt att komma tillbaka till skolan och träffa alla vänner igen.

Men nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla runt lite på tvn, har tänt ljus och tänkte krypa ner under täcket och verkligen bara ta det lugnt för har fått jätteont i halsen, känner mig helt tjock i halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0