19 mars

Idag är det måndag vilket betyder att det är ny vecka och idag var det första skoldagen efter tre veckor och jag hade bara en lektion så det var skönt och det var roligt att träffa alla vänner igen. efter skolan tog jag mig hem och har bara varit hemma sen dess, skulle egentligen träffat anna efter skolan men vi bestämde oss att träffas på torsdag istället och jag längtar verkligen för har inte träffat henne på jättelänge känns det som.

Vädret har varit jättekonstigt idag, imorse när jag vaknade och kollade ut genom fönstret så snöar det som bara den och det var verkligen svinkallt när man kom ut, det blåste och snöade som bara den, vad hände med att våren var påväg? Men nu är iallafall solen framme men det blåser fortfarande väldigt kallt. men nu ska jag följa med pappa och hämta pizzorna vi beställt, väldigt onyttigt men så himla gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0